21:00-ից հետո գրանցված պատվերներն , առաքվում են հաջորդ օրը ՝ 10։00-14։00-ն ընկած ժամանակահատվածում
  • Կայքը գտնվում է մշակման փուլում, ուստի հնարավոր են լինել տեսականու առկայության անճշտություններ և ժամանակավոր թերություններ: Շնորհակալ ենք ըմբռնման համար։

Պայմաններ և դրույթներ


 

  1. 1. Սահմանումներ․
     

1.1. Ընկերություն՝«GMG Pharm»  (հասցե՝ ՀՀ, ք. Երևան, Տիգրան Պետրոսյան փողոց 48/4)

1.2. Հաճախորդ՝Ցանկացած անձ, ով օգտվում է ընկերության կայքից`ապրանքների գնման և առաքումով ստացման նպատակով։

1.3. Կայք՝Ընկերության առցանց վաճառքների կայքը՝ gmgpharm.am։

1.4. Պատվեր՝Հաճախորդի կողմից կայքէջի կամ հեռախոսազանգի միջոցով որևէ ապրանքի առաքման պատվիրում։

1.5. Ապրանք՝Ընկերության կողմից Կայքի միջոցով վաճառվող դեղեր, խնամքի միջոցներ, հիգիենայի պարագաներ, մանկական սնունդ և բժշկական պարագաներ։

1.6. Առաքիչ՝Հաճախորդին առաքման ծառայություն մատուցող անձ։

1.7. Պայմաններ՝Կայքի, և հեռախոսազանգի միջոցով պատվերի գրանցման և կատարման հարաբերություններում կանոնների ամբողջություն, որը ներառում է նաև աձնական տվյալների պաշտպանության քաղաքականությունը։

  1. 2. Պատվեր գրանցելու համար անհրաժեշտ գործողությունների հաջորդականությունը և Պատվերի գինը․

2.1. Անհրաժեշտ է մուտք գործել համակարգ, գրանցված չլինելու պարագայում գրանցվել և բացել օգտահաշիվ կամ գրանցել պատվեր որպես «հյուր»,

2.2. Սեղմել «Ապրանքներ» կոճակը և այնուհետև ընտրել ձեզ անհրաժեշտ կատեգորիան կամ փնտրել անհրաժեշտ ապրանքը որոնման դաշտում,

2.3. Ընտրել ապրանքը,

2.4. Ընտրել քանակը (տուփ/հատ),

2.5. Սեղմել «ավելացնել» կոճակը,

2.6. Այնուհետև սեղմել «զամբյուղի կոճակը» և ընտրել «շարունակել վճարումը»,

2.7. Լրացնել այն տվյալները, որոնք կպահանջվեն գնումը շարունակելու համար,

2.8. Ընտրել վճարման տեսակը,

2.9. Սեղմելով «շարունակել վճարումը» կոճակը ապրանքի գնման գործընթացը կավարտվի,

2.10. Կանխիկ կամ POS-տերմինալ տարբերակներից մեկով վճարման դեպքում «Հաստատել» կոճակը սեղմելուց հետո պատվերը համարվում է գրանցված, իսկ առցանց, Idram տարբերակով վճարելու պարագայում պատվերը համարվում է գրանցված ապրանքի և առաքման գինը վճարելու պահից:

  1. 3. Անձնական տվյալների պաշտպանության քաղաքականություն․

3․1 Հավաքագրված անձնական տվյալները և տվյալների հավաքագրման կարգը.
 Ընկերությունը  կայքի միջոցով հավաքագրում է Հաճախորդի անձնական տվյալները՝ ապահովելու հարթակում գրանցված պատվերի իրականացումը, ինչպես նաև հաղորդակցվելու հաճախորդի հետ՝ կախված նրանից, թե ինչպես է կատարվել պատվերի գրանցումը։ Հաճախորդի անձնական տվյալների մշակումը իրականացվում է «Անձնական տվյալների պաշտպանության մասին» ՀՀ օրենքի 8-րդ հոդվածի հիման վրա։

Հեռախոսազանգի միջոցով կատարված պատվերի գրանցման դեպքում հավաքագրվում են.

  • Հաճախորդի անուն և/կամ ազգանուն,
  • Հաճախորդի հեռախոսահամար,
  • Հասցե, որտեղ պետք է կատարվի պատվերի առաքումը,
  • Հաճախորդի հեռախոսահամարը,
  • Հասցե, որտեղ պետք է կատարվի պատվերի առաքումը,
  • Հաճախորդի IP հասցե,
  • Վճարման տարբերակի մասին ինֆորմացիա, եթե վճարումը կատարվում է առցանց։
  • Հաճախորդի անուն և/կամ ազգանուն,
  • Հաճախորդի հեռախոսահամար, էլ. հասցե,
  • Հաճախորդի հասցե,
  • Հաճախորդի IP հասցե,
  • Երբ հաճախորդը գրանցում է Պատվեր,
  • Երբ կայքում բացվում է օգտահաշիվ,
  • Երբ հաճախորդն այցելում է ընկերության կայք (այս դեպքում ինֆորմացիան պահպանվում է «Cookies» բաժնում):
  • Հաղորդակցվել Հաճախորդի հետ պատվերի առաքման և ծառայությունների մատուցման հետ կապված
  • Կազմակերպել մարքեթինգային արշավներ,
  • Ապահովել հաճախորդների պահանջներին համապատասխան ծառայությունների որակը,
  • Բարելավել ծառայությունների որակը, ինչպես նաև Կայքը։

4. Վաճառքի և առաքման ընդհանուր պայմաններ․

4.1. Հաճախորդի և Ընկերության միջև ծագող հարաբերությունները․

  1.  Պատվերն ստանալուց անմիջապես հետո Ընկերությունն սկսում է առաքման գործընթացը: Եթե որևէ պատճառով անհնար է կազմակերպել առաքումը, Ընկերությունը հնարավորինս շուտ դրա մասին տեղեկացնում է Հաճախորդին:
     Ապրանքների առաքումը Երևան համայնքի տարածքում իրականացնում է Ընկերությունը իր միջոցներով, իսկ մարզերում ապրանքների առաքումը իրականացվում է «ՀԱՅՓՈՍՏ» ՓԲ ընկերության փոստային ծառայության միջոցով և ապրանքը առաքվում է Հաճախորդի բնակության վայրում գործող «ՀԱՅՓՈՍՏ» ՓԲԸ ծառայության մասնաճյուղ։ Երևան համայնքի տարածքում պատվերը առաքվում է 2-3 ժամվա ընթացքում, իսկ ՀՀ մարզերում պատվերն առաքվում է 3-4 աշխատանքային օրվա ընթացքում։ Առաքման համար նախատեսվում է առանձին վճար, որը չի ներառվում Կայքում Ապրանքի համար սահմաված գնի մեջ։Երևան քաղաքում ապրանքների առաքման համար սահմանվում է 1000 ՀՀ դրամ եթե պատվերի հանրագումարը չի գերազանցւմ 6000 ՀՀ դրամը , իսկ ՀՀ մարզերում առաքման վճարը ներառում է «ՀԱՅՓՈՍՏ» ՓԲԸ փոստային ծառայության գնացուցակին համապատասխան վճարի՝ ըստ ապրանքի կիլոգրամի, ինչպես նաև Ընկերության սահմանած 1000 ՀՀ դրամ դրույքաչափի հանրագումարը։ Հաճախորդը կարող է իր պատվերը գրանցել Կայքի միջոցով, միայն այն պարագայում, երբ պատվերի ընդհանուր արժեքը գերազանցում է 6000 ՀՀ դրամը (այս դրույքաչափը իր մեջ չի ներառում ապրանքի առաքման վճարը)։
     Ապրանքի համար վճարումը Հաճախորդի կողմից կատարվում է կանխիկ կամ անկանխիկ տարբերակով:
     Հաճախորդի կողմից Պայմանների 2․10-րդ կետին համապատասխան պատվերը հաստատելուց հետո համարվում է, որ Հաճախորդը ավարտել է իր պատվերը գրանցելու գործընթացը և այդ պահից առաջանում է նրա՝ Ապրանքի համար վճարելու պարտավորությունը, եթե Պատվերը գրանցելիս Հաճախորդը նշել է, որ վճարումը կատարվելու է «Առցանց», IDRAM կամ Tellcell տարբերակներից մեկով։ Տվյալ պարագայում համարվում է, որ Ընկերությունը ստացել է Հաճախորդի Պատվերը և ապրանքի առաքման գործընթացը սկսվում է Պատվերի համար վճարումը ստանալուց անմիջապես հետո։ Մնացած դեպքերում վճարումը իրականացվում է Ապրանքը ստանալու պահին։
     Պատվերը հաստատելուց հետո Հաճախորդը հնարավորություն ունի այն չեղարկել 30-40 րոպեի ընթացքում։ Պատվերի չեղարկումը իրականացվում է Ընկերության հետ հեռախոսազանգով կապնվելու միջոցով և այն պարագայում երբ Ընկերությունը հաստատում է չեղարկումը։
     Ընկերությունը պարտավոր է պատշաճ կազմակերպել պատվերի առաքումը և կրում է պատասխանատվություն պատվերը ոչ պատշաճ կատարելու կամ չկատարելու համար:

4.2. Առցանց վճարումը․

  1.  Առցանաց վճարում՝ անկանխիկ եղանակով նախաձեռնած վճարում, որն ուղղված է (փոխանցվում է) շահառուի (վճար ստացողի) բանկային հաշվին։
     Կայքում Պատվերի գրանցման պահին առցանց վճարում կատարելուց հետո Ընկերությունն անմիջապես սկսում է առաքման գործընթացը: Գանձված վճարը հետ է վերադարձվում միայն այն դեպքում, երբ առաքված ապրանքը ժամկետանց է։
     Առցանց վճարման հետ կապված որևէ խնդրի դեպքում Հաճախորդը կարող է կապ հաստատել Ընկերության հետ հեռախոսազանգով կամ էլ. նամակով (gmgpharm@gmail.com

5. Բողոքներ․

  1.  Ընկերությունը, իրականացնելով վաճառք էլ. հարթակի միջոցով, պատասխանատվություն է կրում Կայքում ներկայացված ապրանքների որակի և ծառայությունների պատշաճ մատուցման համար:
     Հաճախորդի բողոքները կարող են ներկայացվել ինչպես բանավոր՝ հեռախոսազանգով ( 077217312), այնպես էլ էլեկտրոնային փոստով (gmgpharm@gmail.com

6. Նամակներ և Spam․

  1.  Եթե Հաճախորդը գրանցված է Կայքում, նա պարբերաբար կարող է նամակներ ստանալ gmgpharm-ից: Հաճախորդը կարող է ապաբաժանորդագրվել և չստանալ այդ նամակները։

7. Պատվերի գինը․

  1.  Կայքում  ներկայացված ապրանքների գները պարբերաբար փոփոխվում են:Ակցիաների վերաբերյալ թարմացումների մասին հաճախորդները տեղեկացվում են կայքի, սոցիալական հարթակների և/կամ նամակների միջոցով։

8. Պատվերի վերադարձի գործընթացը․

  1.  Նմանօրինակ Ապրանքները փոխարինելու կամ վերադարձնելու ՈՉ ենթակա պատշաճ որակի ոչ պարենային աապրանքներ են, որոնք սահմանված են ՀՀ կառավարության 30 հունվարի 2002 թվականի N 77 որոշմամբ, որը ներկայացված է ստորև․
     

30 հունվարի 2002 թվականի N 77

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ

Ա Ն Վ Ա Ն Ա Ց Ա Ն Կ

ՆՄԱՆՕՐԻՆԱԿ ԱՊՐԱՆՔՆԵՐՈՎ ՓՈԽԱՐԻՆԵԼՈՒ ԿԱՄ ՎԵՐԱԴԱՐՁՆԵԼՈՒ ՈՉ ԵՆԹԱԿԱ ՊԱՏՇԱՃ ՈՐԱԿԻ ՈՉ ՊԱՐԵՆԱՅԻՆ ԱՊՐԱՆՔՆԵՐԻ


  1.  1.Ապրանքներ տնային պայմաններում հիվանդությունների կանխարգելման և բուժման համար (մետաղից, ռետինից, տեքստիլ և այլ նյութերից առողջարարության (կազդուրիչ) և հիգիենայի առարկաներ, բժշկական գործիքներ, սարքեր ու ապարատներ, բերանի խոռոչի հիգիենայի միջոցներ, տեսողության լինզաներ,երեխաների խնամքի առարկաներ), դեղորայք․
     2.Անձնական հիգիենայի առարկաներ (ատամի խոզանակներ, սանրեր, մազակալներ, բիգուդիներ,կեղծամներ, շինյոններ և այլն)․
     3.Պարֆյումերակոսմետիկական ապրանքներ՝ բացառությամբ օծանելիքի․
     

9. Հեղինակային իրավունքների պաշտպանություն․

  1.  Կայքում առկա ամբողջ տեղեկատվությունը, ներառյալ, բայց չսահմանափակվելով՝ Կայքի, տեսանյութերի, տեքստերի, գրաֆիկայի, ապրանքանիշի, ծրագրի ձևավորումը պատկանում են Ընկերությանը՝ որպես հեղինակային իրավունքի օբյեկտ, կամ առկա է համապատասխան արտոնագիր և/կամ այլ իրավական հիմք դրանց օգտագործման համար: Մտավոր սեփականության նման օբյեկտները պաշտպանվում են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով:

10. Այլ դրույթներ․

  1.  Ընկերությունը պատասխանատվություն է կրում Կայքի տեխնիկական թերությունների համար միայն այն պարագայում, երբ Հաճախորդին պատճառվել է նյութական վնաս: Ընկերությունը պատասխանատվությունը սահմանափակվում է միայն իրական վնասի չափով։ Սույն դրույթի իմաստով վնաս է համարվում Ընկերության կողմից Հաճախորդի հաշվից ավել գանձված գումարը։
     Պայմանների և դրույթների հայերեն տարբերակը գերակա է այլ լեզուներով տարբերակների նկատմամբ: Կողմերի միջև ծագող իրավական հարաբերությունների նկատմամբ կիրառվում է Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությունը:
     Կողմերի միջև առաջացած վեճերը ենթակա են քննության Երևան քաղաքի առաջին ատյանի ընդհանուր իրավասության քաղաքացիական դատարանի կողմից:
     Պայմանները կարող են թարմացվել և Ընկերության կողմից միակողմանի փոփոխվել ցանկացած պահի, կապված ՀՀ օրենսդրական ակտերի և/կամ Ընկերության վարած քաղաքականության փոփոխությամբ՝ հրապարակվելով Կայքում: Նորացված տարբերակը տեղադրելուց հետո Հաճախորդի կողմից Կայքի հետագաօգտագործումը համարվում է Հաճախորդի համաձայնությունը Պայմանների փոփոխված տարբերակին: